Általános Szerződési és Felhasználási
feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív
felhasználója (Felhasználó) kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el
az Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF, Szabályzat) és kizárólag abban az
esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért,
és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll!
Üzemeltetői
adatok
Cégnév: Bliss Cosmetics S.R.L.
Székhely: Gyergyószentmiklós, Szabadságtér
12/8, Hargita megye, Románia
Adószám: RO32899232
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: sales@blisscosmetics.ro
Szállítási partner, partnerek megnevezése: DPD
Hungária Futárszolgálat (Magyarországon belül és Romániában), DPD Hungária
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon
történik: 9:00-16:00-ig, pénteken 9:00-15:00-ig
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje
munkanapban megadva: 1-4 munkanap
Alapvető
rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott
kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó,
különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
(„Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a
felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen Szabályzat 2016. január 27. napjától
hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan
módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése
előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak
használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával
kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató
által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon
olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a
Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a
Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának
megtekintésére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a
webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak,
valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő
tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása,
feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Felhasználó a weboldalon történő
vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon
közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az
adatkezelésekhez hozzájárul.
Felhasználó a vásárlás/regisztráció során
köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott
valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus
szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más
nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen
és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért,
illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból
adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek
számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
A megjelenített termékek közül a kozmetikumok
és kiegészítők megrendelhetőek kosárrendszerünk segítségével on-line,
e-mailben.
A
kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
· Szépségápolási és egészségügyi, higiéniai
termékek, testápoló és arcápoló készülékek
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak
tartalmazzák a törvényben előírt áfát, de nem tartalmazzák a házhozszállítás
költségét. A házhozszállítás díja 3 kg-ig 2800 Ft. A 3 kg feletti csomagokkal
kapcsolatban kérjük kérjen ajánlatot kolléganőinktől.
A webshopban Szolgáltató részletesen
feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A
termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól,
illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban
megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre,
Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak
pontos időtartamáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága
ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a
nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy
becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0”
Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás
áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek
ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Hibás ár esetén, feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
A
megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon
történik 9:00-16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon
kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő
lejárta után történik, várhatóan az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben E-mailben
visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Kozmetikai gépek vásárlásakor, amennyiben
előrendelés szükséges, kolléganőink elküldik e-mailben a megrendelőlapot,
illetve az előlegszámlát. A gép árának 40%-át előlegként be kell fizetni a
megrendelés elindításához.
A teljesítési határidő 2 naptól 5 hétig
terjedhet. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések
visszautasítására részben, vagy teljes egészben tartós készlethiány esetén. (Az
átlagos szállítási idő a visszaigazolástól számított 2-5 munkanap).
A termékek adatlapján megjelenített képek
eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító,
vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása
miatt. Kiegészítőt csak a nálunk vásárolt termékekhez áll módunkban
biztosítani.
Házhoz
szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a DPD teljesíti. A
csomagok kézbesítése munkanapokon történik 9-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű
(amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Felhívás
a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a
kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját
a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját
a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre
történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Garancia
A jótállási idő a következőképp alakul:
- 10-100 ezer forint vételárig 1 év,
- 100-250 ezer forint vételárig 2 év,
- 250 ezer forint vételár felett pedig 3 év a
jótállás.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez
mellékelt jótállási jegyen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb
felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink
valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának
költsége a vásárlót terheli.
A webáruházban rendelt és fogyasztói szerződés
keretében (lásd. Ptk. 685.§ e. pontja) értékesített termékekre (gépekre,
berendezésekre) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet szerinti jótállási
feltételek vonatkoznak. A fogyasztói szerződésnek nem minősülő megrendelés
esetén a felhasználót a Ptk. 305. – 311/A. §-ai szerinti szavatossági jogok
illetik meg.
Jótállási és szavatossági igény a jótállási
jeggyel és a vételár kifizetését igazoló bizonylat eredeti példányával
érvényesíthető közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szerviz pontokon
keresztül.
A jótállás időtartama, illetőleg a
szavatossági igény kezdő időpontja az árunak a felhasználó részére történt
átadás napján kezdődik.
Nem érvényesíthető a jótállási, vagy
szavatossági igény, ha a hiba rendeltetésellenes, vagy a kezelési útmutatóban
foglaltaktól eltérő használat miatt következik be, vagy abban az esetben, ha a
jótállási/szavatossági időszak alatt az áru jótállási jegyén felsorolt
szervizeken kívül más javítóhely végez javítást.
Jótállás
Milyen esetben élhet Felhasználó a
kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)
Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn
belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási
határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az
üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés
napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási
kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól
csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés
után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont
Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság
fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
A
SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben
a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem
térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerződés
megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével
kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett
szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul,
igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy
jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás
indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon
belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak
felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző
hatóság kérésére bemutatni.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a
kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Elállás
joga
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU
számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása
értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon
belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt
terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig
gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő
attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az
általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a
termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A termék visszaküldésének költségét a
fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót
a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli,
Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó
anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján
vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet
egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Elállási
jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási
joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a
Szolgáltató elérhetőségeinek egyikére elküldeni.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási
jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt
elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az
elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés
alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő
értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a
megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb
elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A
határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt
elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő
viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával
kapcsolatban felmerülő költségeket.
A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó
része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált
legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából
adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének
napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes
termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott
termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára
kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a
vásárló az elállási joggal.
A terméket lehetőleg az eredeti csomagolásban,
az összes tartozékkal és az eredeti garanciális okmányokkal együtt küldjék
vissza.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését
követően, fényképezőgéppel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a
visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő
félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött
termék sérült, használt, karcos vagy hiányos volt)
Szerzői
jogok
A Szolgáltató fenntart magának minden jogot az
www.blisscosmetics.hu weboldalon, azok bármely részlete és az azon megjelenő
tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.
Miután a www.blisscosmetics.hu, mint weboldal
szerzői jogi műnek minősül, tilos a Blisscosmetics.hu weboldalon megjelenő
tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), más módon
való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a
Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Az www.blisscosmetics.hu weboldalról és annak
adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az
adott weboldalra való hivatkozással lehet.
A Szolgáltató fenntartja minden jogát
szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett
másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire. A
szolgáltatások igénybevétele semmilyen körülmények között sem eredményezheti,
hogy a forráskódot bárki visszafejtse, visszafordítsa, vagy bármely más módon
megsértse a Szolgáltató szellemi alkotásokhoz fűződő jogait.
Tilos továbbá a www.blisscosmetisc.hu weboldal
tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a
felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése;
bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Blisscosmetics.hu weboldalon
vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető (pl. keresőrobot, vagy
bármely más visszafejtő).
Panaszkezelés
rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést
megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.
Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy
annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail
címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal
megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével
nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a
Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul
jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon
belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A
panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi
a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása
esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti,
az alábbi elérhetőségeken.
Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése
érdekében igénybe veszi/nem veszi a békéltető testületi eljárást.