1. TERMÉK VISSZAKÜLDÉS FELTÉTELEI:

1. A termék-visszaküldési lehetőséggel legkésőbb a termék átvételétől számított 14. naptári napig élhet a vásárló. A visszaküldési űrlap kitöltése és a Bliss Cosmetics részére történő elküldése (vagy online kitöltése), a termék átvételétől számított 14 naptári napig lehetséges. (A 14 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége a természetes- és a jogi személyek számára egyaránt adott.)
2. A visszaküldeni kívánt terméket a Bliss Cosmetics csak abban az esetben fogadja el, ha annak használata rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben jelentős értékcsökkenést nem okozott.
3. A Bliss Cosmetics fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy jelentős értékcsökkenéssel visszaküldött termékek visszavételét elutasítsa.
4. A Bliss Cosmetics fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/vagy több alkalommal illetve rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) visszavételét elutasítsa, amennyiben a 14 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 14 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően. A Bliss Cosmetics ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet és amennyiben szükséges, az illetékes hatóságok felé továbbítatja az ügyet.

2. A BLISS COSMETICS ELUTASÍTHATJA AZON VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKEKET:


- amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen, de nem kizárólagosan: kopott, túlzott használat nyomai, karcos állapot, mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
- amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
- a lezárt termékek, amelyeket egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, azaz amelyeket a forgalmazó lezárt és a fogyasztó kinyitott(pl. pigmentek, szérumok, ceruzák, érzéstelenítők, tűk, stb.)
3. A visszaküldeni kívánt terméket kérjük az eredeti dobozában/csomagolásában küldje vissza, mellékelve hozzá a kapott garancialevelet/jótállási jegyet és valamennyi vásárláskor kapott dokumentumot. (használati utasítás, stb.) A nem megfelelő védőborítás hiányából fakadó sérült termékeket nem áll módunkban elfogadni.
4. Ha a visszaküldeni kívánt termékhez ajándék is tartozott, kérjük, azt is küldje vissza, anélkül azt nem áll módunkban visszafogadni.
5. Amennyiben ugyanabból a termékből több darabot rendelt és valamennyit szeretné visszaküldeni, csak abban az esetben áll módunkban azokat visszafogadni, ha azok közül 1 (azaz egy) termék került kibontásra és kipróbálásra. A többi terméket kizárólag bontatlan, eredeti csomagolásában, azaz nem használt állapotban áll módunkban visszavenni.

3. AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSA

A fogyasztó a weboldalon elérhető Visszaküldési űrlap kitöltésével tájékoztatja a Bliss Cosmetics-et a szerződéstől való elállásról szóló döntésről. Azon termékekkel kapcsolatban, amelyekre a visszaküldési kérelmet a www.blisscosmetics.hu oldalon található visszaküldési űrlapon keresztül tették meg, az értesítés továbbításától számított legfeljebb 3 napon belül kapcsolatba lépünk a vevővel a benyújtott kérelem részleteivel kapcsolatban. A visszaküldéshez kapcsolódó összeget banki utalással utaljuk vissza. Ehhez szükségünk lesz egy IBAN tipusú számllaszámra (28 karakter és HU-val kezdődik, amennyiben nincs ilyen száma, érdeklődjön a bankjánál).


4. SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSA

Ha nincsenek ellenvetések és a termékek megfelelnek a fent említett összes visszaküldési feltételnek, a Bliss Cosmetics munkatársai elkészítik a vonatkozó pénzügyi-számviteli dokumentumokat (visszáru számla stb.), a jogszabályi előírásoknak megfelelően. A fent említett dokumentumok kidolgozásához szükséges adatok a következőkre vonatkoznak: név, vezetéknév, lakóhely, bankszámla, adott esetben. A személyes adatokat a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően pénzügyi-számviteli dokumentumok elkészítése céljából fogjuk felhasználni. Ha nem kívánja megadni ezeket az adatokat, akkor a termékek visszaküldése akkor sem lehetséges, ha a fent bemutatott visszaküldési feltételeknek megfelel, mivel nem tudjuk betartani az adójogszabályokat. A kezdeti szállítási költség csak akkor térül meg, ha más, hiányos vagy nem megfelelő terméket szállítottak Önnek; ha az említett esetek egyikében találja magát, javasoljuk, hogy azonnal forduljon hozzánk a visszaküldési űrlapon keresztül, csatolva az e-mailben vagy a WhatsAppon talált problémával kapcsolatos releváns képeket. A visszaküldési költségeket csak az adott bekezdésben említett esetekben térítjük meg (ha más, hiányos vagy nem megfelelő terméket szállítottunk).


5. A PÉNZ VISSZAUTALÁSA

A pénz visszatérítése csak banki átutalással történik, legfeljebb 14 (tizennégy) naptári napon belül, a visszaküldött termékek központunkba történő beérkezésétől számítva. A termékeket CSAK futárszolgálaton keresztül lehet visszaküldeni. A szállítás a vásárlót terheli, az eladó csak akkor viseli a szállításköltségeit, ha más, hiányos vagy nem megfelelő terméket szállítottak Önnek. NE KÜLDJE VISSZA POSTÁN A TERMÉKET / CSOMAGOT! A Bliss Cosmetics megtagadhatja az együttműködést azokkal a fogyasztókkal, akik visszaéltek a vásárlástól való lemondás jogával. Értesítésüket a termékek vagy szolgáltatások értékesítésére vonatkozó korlátozások bevezetése előtt kell megtenni.